inte roligt med tandborstningen..

Vad min man är duktig på att laga mat! Han gjorde en jättegod gulasch-soppa till middag ikväll. Vilken duktig karl jag har :) Nu är han uppe med Belle och kämpar med tandborstningen. Den ungen gillar INTE att borsta tänderna.. Det kan bli en riktig kamp att få henne att göra som man säger. Det är precis vad som försiggår däruppe, hör jag.. Stackars Zoran. Det är bums i säng för hennes del sen. Klockan är mycket och det var läggdags för längesen.
Minstingen sover i sin barnvagn. Gud, vad länge Ella var vaken innan idag. Vi åkte till Maxi runt kl. 4 för att handla och hon var vaken från att vi åkte hemifrån till att vi kom hem, ca halv 6. Därefter höll hon sig uppe ändå tills alldeles nyss, hon somnade väl tjugo i 9. Supertrött, och det förstår jag. Min lilla älskling ♥
 
Under middagen övade vi på kroatiska ^^ Försökte lära mig några enstaka ord. Jag hoppas att jag lär mig snart. Det hade varit roligt att kunna språket, iallafall lite. Men så man hänger med. Just nu, trots våra 5 år tillsammans, kan jag i princip ingenting... Men det ska bli ändring på det. Jag vill verkligen lära mig. Det börjar bli dags nu, efter alla våra år ihop.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0