Inte skrika, bara vara glada!


Då var det min tur att bli sjuk.. Vaknade med feber, huvudvärk och känner mig hängig som f*n. Belle kom inte iväg till dagis imorse. Jag orkade helt enkelt inte. Det hade nog inte ens spelat någon roll om jag hade haft bil, jag kom knappt ur sängen. Belle är frisk ifrån det värsta, om man säger så. Men näsan rinner och humöret är INTE på topp. Inte roligt just nu, när huvudvärken nästan har kål på mig. Hon har gnällt över nästintill allt imorse.. Usch. Och om hon har gnällt över allt, så har jag säkert skällt på henne över allt också. Svårt att lägga band på sig när man mår dåligt. Gnäll leder till skäll, som leder till mer gnäll som leder till mer skäll osv. Ja, en jäkla ond cirkel. Nu har vi blivit sams iallafall. Hon lugnade sig och ville sitta i knäet. Då kom vi överens att varken Belle eller mamma ska skrika något mer. Vi ska vara glada istället :)♥ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0