Kaoset fortsätter ^^

Belle ville ha nappen och sova i soffan, sa hon för en halvtimme sedan. La henne i soffan och så somnade hon efter fem minuter. Hon behöver mycket sömn för att bli frisk. Ella däremot vill inte alls sova. Men trött är hon. Det är nog magen som spökar lite på henne. Hon pustar och stönar, så snart händer det väl något i blöjan ^^
Jag har försökt få iordning i tvättstugan, men det går inte riktigt som jag vill. Nu när Belle somnat, så vaknar istället Ella och vill inte ligga ner. Så jag har inte fått jättemycket gjort, tyvärr. Sedan är det så mycket grejer överallt att man bli matt endast av att stå därinne.
Jag har förr endast haft pyttelite klädförvaring, men i söndags så köpte min snälla pappa mer till mig. Det är Elfa, alltihop. Väldigt bra saker! Så nu har vi två stycken höga "ställningar" (?) med lådor, istället för en. Vilket ger oss en varsin, till mig och Zoran. Jag är jätteglad för det, då jag har haft hälften av alla mina kläder i en flyttlåda tidigare. Hur roligt är det att leta fram kläder på morgonen då, liksom?..
Pappa hjälpte mig även att köpa en klädstång, hatthylla samt två hyllor för skor. Detta skall vi också snart få upp, och då minsan blir det ordning och reda :) LÄNGTAR!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0