Lekträff med Sophia & töserna :)

Vilken mysig lekträff vi hade idag med Sophia & hennes töser Wilma & Annie. Hur mysigt som helst! Det började lite sisådär med Belle. Hon hade svårt att leka fint och ville inte dela med sig utav sina leksaker. Jag hade ändå pratat innan med henne om att kompisarna måste få låna henne leksaker, annars vill de inte leka med henne etc etc. Men efter en stund och några tillsägelser så gick det mycket bättre. Annie stackarn var lite nanig, så hon låg en stund med mig, Sophia & Ella i soffan. Wilma & Belle gick upp själva på Belles rum och lekte däruppe jättefint. Så skönt det är när barnen leker fint.
Jag vet att när Josefin var här med sina tjejer, så var Belle en tråkig kompis. Stackars Amber fick knappt leka med något och då blir det ju ingen rolig lekstund. Jag hoppas att hon förlåter och vill leka igen :)
 
Jag och Sophia satt och hade en trevlig pratstund. Pratade om barnen (såklart), om nappavvänjning, födelsedagskalas, träning, husköp m.m. Speciellt om träning. Och Sophia, en lyllosen ska börjar träna med en personlig tränare! Vilken lyx. Någon som pushar på och som uppmuntrar! Så bra det hade varit. Riktigt avundsjuk blev jag allt! Hon är en riktig supermamma, ska ni veta. Tar hand om 3 barn, jobbar, tar hand om hushållet samt nu ska hon även träna 4 gånger i veckan! Omg, snacka om duktigt!
 
Här är lite bilder på sötnosarna :)

Här har vi Wilma, Belle & Annie :)
Wilma är snart 4 år och Belle & Annie fyller snart 3 :)
 

Flickorna lekte mamma, pappa & barn. Belle har inte lekt så förr, så när de hade börjat leka kom hon fram till mig, överycklig och sa "Jag är mamma, mamma!" ^^ Wilma fick vara storasyster och Annie bebisen :)
 

Söta unge!!
 


 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0