Lekträff, wihu :)

Vår dag blev plötsligt mycket bättre igen, när Sophia hörde av sig att det verkar vara ett falskt alarm att Annie skulle vara sjuk. Det var dagis som hade ringt att hon hade feber, men det visade inte termometern när de väl hade kommit hem. Så nu blir det lekträff ändå. Roligt! :)
Jag åtog mig att rensa upp bland Belles leksaker förut.. Dum idé, för nu orkar jag inte fullfölja det.. Aja, blir väl att trycka in allt i hennes henne lek-garderob igen. Jag tänkte att jag skulle kolla igenom vad hon har för en massa leksaker, så man utifrån det hade kunnat välja möblerna till rummet. Men det blev lite för mycket ^^
 
Får väl slänga ihop lite fika till oss! Hm.. vad ska man bjuda på? Jag har lite kaka kvar från igår, ju! Det kan man ta. Ska vispa lite grädde till det också, blir nog bra :) Belle hjälper mig nog gladeligen! (hjälper mig med att äta upp grädden, vill säga) ^^ Och brygga lite kaffe. Dock bara till mig, för Sophia dricker inte kaffe..
Kan ni fatta det? Sophia, som är 3 barnsmamma, dricker INTE kaffe? Jag tror jag påpekat det varje gång vi träffats, haha. För mig verkar hon inte mänsklig! Någon slags supermänniska eller nått :) Jäkligt trevlig är hon och hennes barn är så mysiga. Har dock inte träffat den äldste, Elliot, så mycket. Men tjejerna har alltid varit med när vi hälsat på :) Belles kompisar Wilma & Annie :) Jag ska jaga efter dem med en kamera idag och se om jag kan få några fina bilder på dem.
 
Hittade denna bilden i bildarkivet. Här har vi lilla familjen med Ella i magen.
Tror bilden är tagen runt jul förra året, så jag kan inte varit långt gången där.
Belle är så gudomligt söt på denna bilden :) Älskar den! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0