Lufttorka en ständigt kissande bebis = många handdukar!

Shit, klockan är ju redan 11.00.. och jag har precis bara hunnit med att göra frukost till mig & Bellis och sedan diskat undan -.- Nu sover lilla Ella, men inte speciellt djupt. Hon skruvar mycket på sig här i ligginsatsen. Jag ska ta upp henne och lägga henne i sin säng. Tillsammans med frottéduk och massa handdukar. Hon har fått svamp i underlivet, stackarn. Jag minns att även Belle hade det, men hon var något större, runt 9 månader. Men det har Ella även fått. Hon är så röd, så röd. Det ser hemskt ut. Jag har köpt en salva mot detta, men förutom salvan skulle hon lufta så mycket som möjligt. Så jag försöker ha henne utan blöja så mycket som möjligt. Men dessa småttingar kissar ju precis hela tiden, så det blir många byten av handdukar.. ^^
 
Hoppas hon blir bättre nu inom kort, annars tar vi en sväng upp till BVC så de får titta på henne.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0