Lugn lördag

Hej!
 
Jag sitter hemma hos mamma & pappa just nu. Lillebror Elliot har spelat match uppe på Söndrums IP, så jag & Ella har varit där och tittat. Jag lämnade av Zoran i stan runt 12.30 innan idag sedan åkte jag & lillan hit. Zoran är och seglat med jobbet. En liten firmafest. Han ringde nyss och sa att de hade jättetrevligt. Det var folk som badade och de hade någon liten båt som drogs bakom seglingsbåten. Själv hade han inte mått så bra. Blev ganska sjösjuk, berättade han. Men han lät ganska pigg ändå i telefon. De skulle fortsätta firmafesten på krogen, så jag & Ella blir nog kvar här i Söndrum tills han vill bli upphämtad. Vi har ju bara en bil, som sagt. Så jag får invänta Zoran ikväll. 
 
Belle är kvar hos Baba & Diddi, men jag ska nog åka och hämta henne snart. Ska bara få lite mat i magen. Blir en sen lunch nu. Imorse fick vi sovmorgon till 9.30. Hur skönt som helst! Eller tja.. mest för min del, iofs. Zoran var uppe inatt och körde Dannie, Therese & Nellie till Malmö. De ska på semester och skulle ta tåget till Kastrup därifrån. Så han var uppe några timmar inatt, stackarn. 
Blev en lugn frukost, med bara lilla Ella hemma. Kändes konstigt.. :) Brukar vara full rulle med Bellisen. Jag hann sakna henne så fort hon åkte iväg med bilen. Så nu börjar jag längta tills jag åker och hämtar henne. 
 
Efter frukosten åkte vi direkt till stan, där Zoran mötte upp jobbarkompisarna. Sedan körde jag till Söndrum, till mamma & pappa. Det blev en promenad upp till Söndrums IP. Jag hade packat med träningskläder & skor, så jag & mamma skulle kunna gå en sväng. Så det blev en promenix till och från matchen idag. Skönt. 
Dock så förlorade Astrio.. Fan då. De mötte Snöstorp och jag vet inte riktigt slutresultatet, men när jag lämnade matchen så stod det 0-4. Matchen var jämnare än resultatet, dock. Så Astrio gjorde ändå bra ifrån sig. 
 
Nä, nu hungrar jag snart ihjäl. Jag ska ta mig en macka sedan hämtar jag hem Belle :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0