Medicin- och matvägran....

Belle vill hjälpa till att blogga ^^ Hon sitter i mitt knä just nu och vill titta på. Kommer det in någon felstavning med extra bokstäver lite här & där i inlägget, så vet ni varför!
Hon känns fortfarande varm.. Men medicin vill hon inte ha. Hon som själv tjatade efter 'mammacin' för någon dag sedan tvärvägrar nu att ta sin medicin nu. Inte ens den goda medicinen..
Hon vill inte äta någonting och hon har knappt druckit någon välling heller. Usch, det är jobbigt när hon är sjuk. Den lilla tösen är så liten från början och när hon då matvägrar så blir man nervös på henne. Lilla tjejen ♥
 
Letade efter kläder på internet till tjejerna, men jag hittade inte så mycket. Jag vill åka till Väla och leta efter höstkläder. Belle behöver en höstjacka, halsdukar, vantar & mössa samt ett par nya stövlar. Ella behöver en overall. Jag ska leta bland Belles gamla kläder, om det finns en overall som passar.
Sedan har vi alla kläder som jag själv behöver.. Skor, jacka, koftor, tjocktröjor samt byxor. Ja, en hel ny garderob ungefär. Nu vaknar Ella från sin förmiddagsvila hör jag. Vi får sätta på en film till Bellis och så blir det mys i soffan. Framför tecknat.... Menmen ;]
Sedan får jag kämpa med att få i Belle medicin och lite mat.
En glad Belle som fick följa med mig och köpa frallor till frukosten förra helgen. Imorgon ska vi också promenera och köpa frallor, till vår mysiga lördagsfrukost :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0