Nya jobbtider för Zoran

Jag tänker inte inleda ännu ett inlägg med att beklaga mig över att vara trött ^^ Även om så är fallet, så får jag nog ta och komma på roligare inledningar ;] 
Jag sitter i soffan med Ella och Belle på var sida om mig. Belle sitter med vällingflaska i hand och tittar på 'Lillefot' på Tv:n och Ella ligger och sprallar med armar & ben. Alla har vi fortfarande pyjamas på oss, en riktig slappemorgon. Och det är fredag, kom jag nyss på! Vad skönt med helg! Långhelg, dessutom. För Zoran börjar sitt nya arbetsschema i nästa vecka och då är han ledig på måndagen. Måndag samt onsdag, tror jag det var.
Han jobbar 3 dagar, ledig 2 från och med nästa vecka. Men han jobbar fortfarande heltid, så det innebär ju att de dagar han väl jobbar så börjar han välidgt tidigt och kommer hem väldigt sent. De dagar kommer han nog hem när barnen sover och ibland kanske t.om. jag.
Trots att han jobbar så långa pass, så ser han framemot det ändå, har han sagt. Men det kommer nog kännas lite mer för mig de dagar han jobbar. Numera så får jag ju avlastning med barnen när han kommer. Jag kan ta en dusch ifred eller sätta mig ute i lugn och ro en liten stund. Men det får jag väl ta igen då han är hemma, helt enkelt :) Ska bli roligt att få ha honom hemma mer ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0