Promenix till dagis i regnet

Belle äter sin gröt framför Bollibompa, Ella ligger redan i barnvagnen, klar & redo för att bege sig till dagis. Vi är sena, borde egentligen redan nu ha varit på väg, men vi fick lite sovmorgon idag. Hur skönt som helst. Och plus på lite snoozande, så sov banne mig lilla Ella i sin ligginsats HELA natten igen. Herregud, vad bortskämd jag är! Vilka snälla barn jag har, som låter sin mamma sova ordentligt :)
 
Jag är jättehungrig, men får nöja mig med en banan nu innan vi sticker. Det är faktiskt skönare sedan när man kommer hem igen och får ta en långfrukost istället. Dricka sitt morgonkaffe hur länge som helst i lugn & ro. Om minstingen tillåter, vill säga :]
 
Nä, nu ska jag avsluta. Måste rota fram en mössa eller keps, innan vi sticker. Det regnar nämligen och vi promenerar -.- Börjar snart vilja ha en bil igen! Men det ska nog gå bra.
Jag drar regnskyddet över Ella i vagnen och Belle har full mundering på sig, stövlar, regnjacka, mössa, halsduk & vantar :) Så hon lär varken frysa eller bli blöt! Precis som det ska vara, med andra ord :)
 
Skriver senare, ha det fint! 
Jag & Ella ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0