Snuggingen Belle

På väg hem från dagis;

Belle: Du är tuff, mamma. Det e du!
Jag: Tycker du det? Vad snällt. Du är också tuff, Belle.
Belle: Nej, jag är inte tuff!
Jag: Nehe, vad är du då?
Belle: Snugg ju. Och jag är tjej och fin. Och jättesnugg! Jag e det, mamma!
Haha! Ja, vad säger man? :) ♥
 
Hon har sedan länge uttryckt sig så gulligt med att efter varje påstående, såsom "Jag är glad, jag är trött eller jag är arg" så avslutar hon med "Jag E det, mamma!" Lägga lite mer tyngd i det hon just sa, liksom :) 
Jättegulligt :)
 
Nu, i förra veckan, började hon använda sig av ordet 'ju'. Ex; "Jag ska äta JU", "jag ska leka JU" och "Jag ska JU göra det".
 Man får en massa goa skratt av Belle. Hon är en riktigt roligt tjej :) För varje vecka känns det som att hon använder nya uttryck och snappar upp nya roliga uttryck :) Min älskling ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0