Surpuppa..

Fy vilken usel start på dagen jag & Zoran fick idag.. Lyckades börja tjafsa direkt. När frukosten var avklarad, så sa Belle till mig "Inte va sur på pappa, mamma" och så hötte hon med fingret mot mig ^^ Hon har ju så rätt. Men när jag väl blir sur, så blir jag SUR. Riktigt jäkla tjurig. Finns inget mellanläge på mig, det är antingen glad eller jättesur.
Aaargh, jag blir arg på mig själv nu med. Ja, det är ju toppen, Melanie! Nu är du sur och arg på ALLT, t.om. dig själv -.- Perfekt!
 
Det var tänkt att jag & flickorna skulle hem till Hanna idag, medan Zoran hade möte med banken. Men Hanna ringde igår och hade fått feber, stackarn. Så vi blev hemma. Men Zoran kommer hem och hämtar upp Belle snart, så ska de till badhuset lite senare. Sedan i eftermiddag ska vi träffa kompisar :) Therese & Nellie kommer nog förbi. De kom ju hem från Kroatien i förra veckan och vi har inte setts sedan de kom hem. Så idag ska vi få höra hur de har haft det på sin semester och så ska flickorna få leka lite. De har saknat varandra :) Är inte det gulligt?
Belle har pratat om Nellie och Nellie har pratat om Belle. De är söta små kompisar, de :) ♥
Belle & Nellie
Längesedan dessa bilder togs, kanske ett halvår sedan :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0