TVÄTTSTUGAN

Jag fick hjälp av pappsen med att köpa till lite mer garderobsinredning till vår tvättstuga, och här är resultatet;
 
Förr hade vi bara en sådan stapel med lådor till kläderna, samt ett vädringsställ. Nu har jag fått två klädlådor-staplar (?), en klädstång, två skohyllor samt ett hyllplan längst upp. Jag är så glad! :)
Tack, världens bästa pappa!
Vi har garderoben till vänster sedan har vi arbetsbänken med skötbord, och klädlådor undertill samt tvättmaskinen.
 
Jag hade ingenstans att hänga Ellas små klänningar så jag hittade en gammal klädhängare, med krokar, som vi tidigare haft i hallen, när vi bodde på Vallås. Så den fick jag Zoran att hänga upp, så jag kunde hänga Ellas små klänningar där :)  Man får ta det man har, helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh så fint ni verkar ha det! Blir ju avis :( trött på vår lilla lägenhet nu :(

Svar: Tack så mycket! Vi trivs jättebra här i huset. Precis lagom stort för oss. Men vi har inte riktigt kommit iordning än. Det tar tid! Jo, jag förstår. Det blir ju lätt lite trångt i en lägenhet. Vi hade jättetur som hittade detta huset att hyra. Vi bodde i en liten två, två trappor upp när jag väntade Ella. Det hade inte gått..Letar ni större?
livetkarlekenfamiljen.blogg.se

2012-09-17 @ 15:22:18
URL: http://Ourhappydays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0