Utgång på G :)

Slappar i soffan med tjejerna. Belle tittar på Hitta Nemo, en ny film som Zoran köpte häromdagen. Men trots att den är ny, början den redan kännas uttjatad ^^ Hon har nämligen sett den nonstop sedan hon fick den..
Men så är det ju med ungar, de tröttnar aldrig ;)
 
Idag är det ju fredag och idag känner jag mig nästan som alla andra tjejer i min ålder (utan barn..) Jag sitter nämligen och funderar på vad jag ska ha på mig ikväll samt vart vi ska gå när vi kommer till stan ikväll. Japp, jag och Zoran ska ut ikväll :) Utgångar tillhör det ovanliga, iallafall för mig, så det ska bli jätteroligt.
 
Fast det blir utgång med barnvagn och skötväska ändå, för lilla Ella ska följa med :) Belle ska passas utav G-mormor & Leffe ikväll. Dock ingen övernattning, vi hämtar henne innan vi ska hem. Blir nog inte alltför sena ikväll, utan vi ska bara ut och ta en öl/glas vin i sällskap av Hanna & Mattias. Kommer bli jätteskoj.
Undrar dock vart man ska gå, det ska helst inte vara för trångt i.o.m. barnvagnen samt inte för högljutt. Funderade på Robert´s.. där får man iallafall plats. Aja, det märker vi när vi väl är i stan :)
 
Det hade varit roligt att få komma ut och ha en barnledig kväll ute med vännerna. Men jag har inte ens provat att ge Ella flaskan ännu, så det blir inte på ett tag. Det hade varit mysigt att gå ut i sällskap av Zoran, men första gången jag lämnar Ella med flaskan får det bli till Zoran, så han får ta hand om henne. Det hade känts bäst så.
 
Ella känns lite mer "fäst" vid tutten, än vad Belle var nämligen. Kan bero på att Belle hade nappen mer än vad Ella har nu. Nappen ger ju lite tröst om de har svårt att sova m.m. Men eftersom Ella inte har nappen, så snuttar hon istället jättemycket om kvällarna och nätterna.
Sedan vet man ju inte heller, Ella kanske vägrar att ta flaskan och då är det som det är, ju. Får man invänta att hon blir lite större, helt enkelt. Hon är ju fortfarande väldigt liten, så det hade känts i hjärtat när man hade lämnat henne en hel kväll. Men är det till pappa, så är det ju ingen fara alls.
 
Hade varit skönt att bara vara 'själv' en hel kväll och få umgås med alla vännerna. Ska jag ut, så ska det banne mig vara i sällskap av alla tjejkompisarna samlade :) En riktig tjejkväll!
Men ikväll blir det iallafall en liten utgång och i väldigt trevligt sällskap, också :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0