Vad ska man hitta på?

Unga fröken Belle har gnällt en himla massa idag över vad hon har på sig för kläder... ?!?! Säg inte att min inte ens 3 år gamla dotter har börjat att tycka till om kläder ^^ Det anser jag är lite väl tidigt. Vad hände med 'mother knows best'? Nu har hon på sig en klänning med nyckelpigor & ett par röda tajts till. Detta var tydligt helt fel outfit -.-
Min lilla skitunge :)
 
Idag skulle vi egentligen ha lite sällskap utav Sophia & hennes barn, men Annie hade blivit sjuk.. lilla stackarn. Så vi får ta det en annan dag! Så, vad ska man hitta på idag då? Jag har lite att fixa här hemma, kanske borde göra lite nytta nu när vi ändå inte har något att göra. Och vädret... fyfan. Regn & rusk, toppen! VI har ingen bil heller, så kan inte ta oss någonstans. Vill helst inte promenera -.-
Fårse vad som händer!
 
 
En bild på Josefins dotter Elina & Ella :)
Kanske inte den bästa bilder ^^ Men söta är de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0