Det var annat när man var yngre....

Anledningen till att min man ligger kvar i sängen och vägrar vakna idag är nog för att han satt uppe sent och kollade på "Sons of Anarchy" sent igårkväll.
Vi har fått låna första säsongen utav lillebror och jag har kikat på de två första avsnitten. Den verkar skitbra, faktiskt. Jag har lite svårt för blodiga våldsscener, dock. Inte för att det var så mycket sådant av vad jag såg, men jag förstår att det kommer förekomma en hel del våldsscener i den serien.
 
Jag fattar inte vad det är med mig! Som yngre älskade jag thrillers och skräckfilmer. Jag hade inte svårt att kolla på läskiga filmer eller våldsamma. Mina föräldrar var t.om. lite oroliga för mig för jag hade en sådan förkärlek till skräckfilmer ^^
 
Men idag? Jag klarar inte alls av varken skräck eller våld. Och jag har kommit underfund med att det var under min graviditet med Belle som jag helt plötsligt blev för mesig för att kolla på läskiga filmer. Konstigt, va?
Jag blir väldigt överkänslig när jag är gravid, så det kanske var därför. Plus hormoner, antar jag ^^ Men idag kan jag verkligen inte kolla på, som sagt skräck eller våld.
Inte drama eller annat sorgligt, heller iofs.. ^^ Jag gråter och gråter... och slutar fanimej inte gråta heller! Så ja.. jag kan knappt kolla film överhuvudtaget ^^ Haha.
 
Så jag har lite svårt med att kolla film idag ^^ Inget skräck, inget våld, inget sorgligt.. Det utesluter rätt många filmer. Jag antar att jag får hålla mig till komedier.. romantiska komedier :) Jag kan visserligen gråta till dem också, om det så bara är en halv minuts sorglig scen men jag skrattar oftast bort gråten, så det blir ju bra ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0