Döv med antydan till fläskläpp :) Wonderful morning!

Vilken morgon ^^ Jag vaknade alldeles för sent för att få Belle till dagis. Eller ja, jag hade ju kunnat lämna ändå, men det handlar ju bara om 5 timmar, så jag struntar i det idag. Hon får komma dit imorgon istället.
Belle skrek ´Gomojjon, mamma!!!!´ rakt i örat på mig och jag fick en spark, rakt i ansiktet, utav Ella ^^ Vilket mysigt uppvaknande, ellerhur? ;)  Och trots att man blev tillfälligt döv på ena örat och var inte långt ifrån en ordentlig fläskläpp, så skulle jag inte vilja vakna upp till något annat eller bli väckt av någon annan än just mina två spralliga töser :) Älskar er, så mycket!
 
Det som var jobbigt med att vakna upp imorse var den fruktansvärda huvudvärk som plågar mig as we speak.. Fy! Det var längesen jag hade såhär ont i huvudet. Dunkande huvudvärk, liksom.. Skönt nästan att jag inte ska ta Belle till dagis, det hade jag knappt klarat. Hoppas att kaffet botar det!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0