Komma hemifrån lite

Äter frukost helt ensam.. Märkligt. Brukar alltid vara liv runt omkring en. Idag ska jag iväg till jobbet. Skönt att kunna tjäna lite pengar. Blir jobb idag och imorgon, så lite pengar blir det ju iallafall :) Sedan är det faktiskt skönt att få komma utanför huset lite också! Man kan bli ganska trött på att ständigt vara hemma, så det är skönt att sticka iväg lite själv också.
 
Zoran är ju ledig, så han är hemma idag. Belle ska också stanna hemma ifrån dagis (idag igen..) men Ella ska följa med mig till Halmstad. Mormor Lena ska passa henne åt mig idag. Och efter jobbet bjuder hon även på kvällsmat, så det ska bli lyxigt att inte behöva tänka på middag direkt efter jobbet. Gött!
 
Nu kom Belle upp också. Sitter i soffan och kollar Bolibompa. Jag ska gosa snabbt med henne nu innan det är dags att åka!
 
Ha en fin tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0