Tredje dagen jobb, gott!

Nu, en snabb frukost sedan ska jag packa ner Ella och åka till jobbet. Ska lämna Ella hos mormor Lena först!
Ingen annan som vaknat än, dock så borde Belle vakna snart, hon brukar alltid komma upp precis innan jag ska iväg. Vilket jag tycker är underbart, för då får jag en kram och puss innan jag åker :)
 
Tredje dagen på Periform idag då. Skulle först bara bli två dagar, men blev en extra idag. Och snacka om glad jag blev! Jag tycker det känns jättebra att få komma iväg och jobba lite. Det handlar ju om typ bara 3 ggr i månaden, liksom. Men denna månad blir det totalt 4 dagars jobb. Vilket känns bra! Förra månaden blev det bara 2 dagar..
Tyvärr så kommer jobbet på Peri tryta nu från o med mars, så det kommer nog inte bli så mycket mer jobb för mig överhvuudtaget. Tråkigt, för även om jag inte tjänar mycket så är det iallafall något litet extra i månaden.
Men men, vi klarar oss :)
 
Nu vaknade Bellis, ska gosa nu innan jag sticker!
Ha en fin torsdag, allesammans!

Kommentarer
Postat av: Chrisjag

What are the best Alternative Investment Managers in the United States like Alpha Z Advisors [url=http://www.alphazadvisors.com]best Alternative Investment[/url]

2019-03-26 @ 19:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0