Lekträff :)

Ella ligger och sover för tredje gången idag (?!) Värst vad hon Ella varit trött idag. Supergnällig också, och sömn är nog det enda som kan bota det. Belle har varit precis tvärtom.. superenergisk. Det som kan bota det är nog en lekkompis! Vilken tur att Josefin, Amber & Elina kommer hit snart på lekträff :)
 
Själv så sitter jag vid köksbordet och lyssnar på radio. I lugn & ro.. Bortsett från när Belle kommer springandes ibland ^^ Hon springer maratonlopp runt, runt, runt huset, och då ändras ljudnivån ganska markant. Hon kommer farandes och tjoar och skriker, nämligen ^^ Min lilla stumpaplumpa!
 
Vi har bjudit hit morbror Elliot ikväll på tacos. Hoppas han kan komma. Det var osäkert, då han kanske hade träning ikväll. Men hoppas han är ledig, så vi får finbesök till middagen :) Har dock inte handlat, men det hinner jag med senare ikväll. Kanske kan ta en promenix och handla! Hade varit skönt att få gå en runda. Får leta upp joggingskorna senare och hörlurarna också! Nä, nu blev jag jättepigg på en promenix..
Aja, nu kom precis mina gäster!  Skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0