Nyårslöftet

Nyårslöftet med hemmaträning och att inte äta onyttigheter har faktiskt börjat bra. Nu gäller det bara att hålla igång det också! Trots pinsamt lite övningar och det låga antalet, så bränner det i både mage och armar, så det gör nog nytta!
 
Jag har också slutat äta choklad, godis, chips m.m. också. Jag syndade igår hemma hos svärföräldrarna med att dricka en Coca-cola. Men ibland får man synda. Det var första läsken sedan nyår.. Okej, bara 9 dagar, men duktigt för att vara mig. Under julhelgen har man ju druckit julmust hela jäkla tiden, så jag ger mig en liten klapp på axeln ändå.
 
När vi får lön ska Zoran och jag sticka iväg och inhandla lite fler hantlar som vi kan ha här hemma. Just nu har jag 2 st 1-kilos-hantlar. Sjukt pinsamt lite vikt, men jag är också sjukt pinsamt klen ^^
Zoran som står och gör övningar med 10-kilos-hantlar och där står jag med 1 kilo -.- Eller, vänta, jag tar faktiskt båda hantlarna i en hand, så 2 kilo! ^^
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Kollade på denna moccamaster och vikter ketterbells mm sist vi var på ge kås om ni ska dit så kolla där också =). ett litet tips. kram

Svar: Okej, tack för tipset! Hittar man det mycket billigare på Gekås? KRAM
livetkarlekenfamiljen.blogg.se

2013-01-09 @ 20:57:57
URL: http://idolinaa.wordpress.com
Postat av: ida

Jag vet inte exakt med kaffebryggarn med har för mig 1200:- vågar inte svära.. vikterna minns jag inte exakt jag köpte ankelvikter till mig själv att ha runt vaderna/händerna när man är ute och går/springer eller cyklar. dem gav jag 40:- för..

Svar: 1200 kr lät billigt! Det verkar ju som en bra klipp. Vikterna också! Hur mycket väger dem?
livetkarlekenfamiljen.blogg.se

2013-01-10 @ 07:56:34
URL: http://idolinaa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0