Sällskap av Musse vid frukost

 
Musse fick sitta med vid frukosten innan imorse. Belle älskar verkligen den nallen! Sedan har jag fått äran att föra Musses talan. Så jag får sitta med och göra till rösten så Belle och Musse kan föra ett samtal :)
 
Nu har jag precis kommit hem igen efter att ha lämnat Belle på dagis. Som jag nämde i förra inlägget, så är det en fröjd att lämna Bellis på dagis då hon springer in och vill leka direkt. Någon gång när hon varit mycket trött, så har det varit gnäll och hon har inte velat släppa taget om mig. Men 98 % av gångerna så är det riktigt skoj att få komma tll dagis.
 
Det är inte så mycket seperationsångest över att lämna sin mamma som det är över att lämna lillsyster ^^ Ella överröstas utav pussar och kramar både när vi ska lämna Belle och hämta henne.
Idag fick även jag en puss OCH ett "jag älskar dig, mamma" innan jag åkte hem igen. Så jäkla underbart! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0