Välkomna hem!

Nu har vi äntligen fått hem mormor & morfar och Lena & Leif ifrån Gambia. Jag och töserna var hemma hos dem när de kom hem innan idag och det var härligt att få hem dem. De hade haft en jättehärlig resa förutom att pappa blivit magsjuk och inte kunnat äta på flera dagar och Lena hade trillat och slått sig. Stukning på en foten och det andra benet hade hon ont i knäet i också. Hon hade svårt att gå. Tur i outuren att det skedde sista kvällen och inte tidigare! Blir väl läkarbesök för deras del nu. Hoppas de blir bättre fort!
 
Belle var glad att få träffa mormor & morfar igen. Hon har ju saknat dem rejält. Sedan fick vi kika på semesterbilderna. De hade sett apor, krokodiler, ödlor och till & med flodhästar på sin resa! Jättehäftiga bilder!
Men de var väldigt trötta efter flygresan, nu är jag & töserna hemma igen, så att de kan vila lite.
 
Vi har haft en sotare här idag. De skulle besiktiga våra braskaminer samt gaspannan. Jag har inte sett någon lapp eller dylikt efter honom, men jag antar att allt är i sin ordning. Han kom precis när jag skulle iväg med flickorna, så jag hann inte prata speciellt mycket heller. Men det gick nog bra :)
 
På tal om braskaminen, så ska jag sätta igång en brasa nu. Så vi får det varmt & skönt :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0